joi, 8 mai 2008

#11

La sud de Atena - spre mare, ziua 2

Ne-am decis sa mergem spre sud pe peninsula Attica cu destinatia Templul lui Poseidon. Acesta se afla pe un promotoriu (Capul Sounio) langa localitatea Kato Sounio.
Cateva imagini din zona:O surpriza placuta a fost sa vad si sa fotografiez potarnichea de stanca (inca nu sunt absolut sigur de specie), probabil Alectoris chukar... doua fotografii:
Alte specii mai ineresante si fotografiate din asociatiile caracteristice, maquis and garrigue:
- Cistus salvifolius
- Cistus incanus
- Cytinus ruber o planta parazita pe radacinile de Cistus
- Euchloe ausonia (un fluture care apare rar si in Romania, mai ales in zona Canaraua Fetii)
Inapoi spre Atena am oprit langa Anavissos unde am oprit intr-o aceeasi asociatie vegetala garrigue, unde am avut neplacuta surpriza de a gasi un exemplar mort de Testudo marginata. Mai departe am oprit intr-un mic golfulet unde am vazut si primii arici de mare.
Cateva fotografii:Si din nou inapoi spre Atena.

4 comentarii:

Unknown spunea...

super tare. tara cea mai atractiva pentru mine. Trachemys scripta elegans:)) problema la ei e mai mare. t.

Cosmin-Ovidiu Manci spunea...

salut Tibi,

a fost fain si sper sa mai ajung e acolo. poate sa am si mai mult timp. ca acum am cam fos in recunoastere :)

cosmln

Anonim spunea...

bravo Cosmin ,esti mese.....Tine-o tot asa .
Adi sopincean

Anonim spunea...

faina treaba fratzuc!

succes in continuare!

Alina & Limo