joi, 6 decembrie 2007

#6

1 Decembrie 2007
mi-ar fi plăcut să reuşesc să fotografiez ceva în Alba Iulia, dar... am ajuns prea târziu... cursurile... poate anul viitor


Duminică 2 Decembrie 2007

Am primit vizita unor prieteni de la Timişoara iar împreună cu ei am decis să facem o mică excursie la poalele Retezatului.
Dimineaţă pentru că aveam maşină la dispoziţie am vrut să profit şi să văd primele raze ale zilei "căzând" pe "capul" Retezatului ... excursia începe cu un drum spre Haţeg spre un loc mai înalt cu o panoramă mai bună.

Retezatul:

Şi către Haţeg, cel ascuns în ceaţă:

Tura a început pe un drum forestier la deal, cât de sus vom putea/vrea să ajungem. Este iarnă şi cum vietăţile în mare parte lipsesc trebuie să găsesc alt subiect pentru fotografie. Acum prefer să fotografiez apa, în toate formele ei, dar mai ales ghiaţa şi păsările.

Şi pentru că vorbeam de păsări... reuşita zilei:

Şorecarul comun (Buteo buteo) este probabil cea mai larg răspândită şi frecventă specie de pasăre răpitoare de pe la noi, cam cât o cioară (45-50cm) iar pe la noi de găsit/văzut în toată ţara. Foarte des este văzut planând la mare înălţime. Cuib este construit de obicei în copaci înalţi sau pe stânci. Numărul exemplarelor creşte iarna datorită păsărilor nordice.

Înainte de coborâre o ultimă panoramă... în prim plan este satul Sălaşul de Sus:

15 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumoase imaginile, in special ultimele doua. Succes pe mai departe

Anonim spunea...

Un inceput bun.Cu cit vei face mai multe poze cu atit iti vei vedea singur greselile si ti le vei corecta.
Just keep an open mind.
Chris
www.jeanrenophotography.com

Richard M. Ilie spunea...

Super pozele. Mi-e dor de Retezat!

Miruna Valcu spunea...

superbe cele din retezat! felicitari

Anonim spunea...

Noi te vizitam dar este obisnuit sa return a favour.

Cosmin-Ovidiu Manci spunea...

@http://www.chiaroscurro.com/
e rau ca nu exista un buton de reply la comentariu

plus ca trebe si eu sa caut daca exista comentarii/nu sunt anuntat/sau poate ca inca habar nu am eu sa folosesc inca blogu asta.

situl tau de photo este super.

@toata lumea
multumesc de vizite

@richie
am fost si eu la alba iulia, dar am ajuns deja prea tarziu, am mai avut cursuri sambata...

@miruna valcu
cum pot comenta la tine imaginile?

cosmln

István spunea...

imi plac peisajele din Hateg. Faine culori si lumini. Felicitari!

Istvan

Cosmin-Ovidiu Manci spunea...

@Istvan

multumesc... e naturale :)

cosmln

Anonim spunea...

culorile sunt superbe, fotografiile ... deosebite. bafta pe mai departe si ai grija de scule , nu toti pot pune mana pe un D40...

Cosmin-Ovidiu Manci spunea...

@anonim

40D :)
eu m-am tot abtinut de la altele, am gasit si o ocazie mai ieftin si...

e adevarat ca nu familie si de astea... asa ca profit :)

o sa incerc sa am grija,
cosmln

Găvruş Bogdan spunea...

Superbe fotografii Cosmin, primele 3 cel putin par de pe alta planeta, recunosc ca n-am fost acolo din singurul motiv ca buzunarul meu nu-mi permite sa ma plimb atat de mult cat sa descopar astfel de pesiaje dar fotografiile tale in mod sigur vin ca un argument foarte puternic ca printr-o metoda sau alta trebuie sa ajung si eu acolo, numai bine si iti doresc succes in indeplinirea "misiunii" tale.

Cosmin-Ovidiu Manci spunea...

@Gavrus Bogdan,

multumesc de aprecieri.

pai unde poti sa stai atat de departe? sa fie atat de scump?

acolo e transilvania aproape in mijloc asa ca cam de oriunde e la fel de aproape :)

si tu ai fotografii superbe pe blogul tau. as fi si curios cum ai schimbat atat de tare look-ul... as vrea si eu dar pe moment sunt pedepsit cu tema asta.

inca o data multumesc,
cosmln

Găvruş Bogdan spunea...

In meniul de setari exista optiunea "edit HTML" m-am jucat pe-acolo, nu sunt mare cunoscator dar mai stiu un pic de programare asa cat sa inteleg macar ce fac functiile alea. putem sa vorbim pe messenger sau pe mail daca e si poate te ajut si pe tine cum pot sa-ti personalizezi pagina, id-ul meu e gav_ezowerar@yahoo.com

Anonim spunea...

Am fost si eu cu cosmln cand au fost facute pozele. Am ramas extraordinar de uimit. Este o zona foarte frumoasa. Recomand oricui o zi de umblat pe acolo cu sau fara aparate :)

Marian Trasca spunea...

Atmosfera de Lord of the rings....la peisaje!Felicitari